Komentáře k povídkám autora/autorky: Pecka

Stránky: 

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“odpustit Tomovi, věc která ho od něho odlišuje. Je krásné číst něco, kde je odlišuje něco jiného než LÁSKA.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Musím se přiznat, že já bych si celou tu zápletku s mystikem docela ráda ušetřila. Stejně jako v prvním díle miluji ty části, kde je rozvíjen vztah Harryho a Severuse - tedy hlavně jedenáctou, s drobnými výhradami 18. a 24. kapitolu. Velké výhrady mám však proti té politice, co se v této FF provozuje. Snad bych i překousla vševládného spasitele, ale ty úvahy o nutnosti zábranit vymírání čistokrevných rodin. (Moc ráda bych s někým prodiskutovala, proč jsou takové obavy absorudní a nebezpečné) Uff... S takovým politickým programem bych nikoho nevolila :), ale tady se navíc někdo zvolil sám. Já vím, že bych svůj liberální náhled na svět měla při čtení fikce odložit, ale je to těžké, vážně. Pokud jde o Voldyho v Mystikovi, sice mám pocit, že zvrhlí diktátoři jen tak snadno pole nevyklízejí :), ale vlastně jsem si vždy chtěla přečíst něco, co by rozvíjelo myšlenku o tom, jak si Tom a Harry jsou podobní. Tak budiž ...”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Platí toéž co Krev... snad ještě s větší výhradu k epilogu - tu idylickou společnost podmíněnou tím, že zahyne 10 miliard lidí (mudlů samozřejmě) jsem tak docela nerozdýchala. Ale opět, skvěle napsáno.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Souhlasím s belldandy...”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rulie:

“přečetla jsem také jedním dechem, ale už mě to nebavilo tak, jako první díl - přiznávám - po rovnávat to s prvním dílem je možná trochu nesmysl, ale lehce se vzdající megalomanský psychotický vrah a epilog - ten si mohl autor odpustit a byla bych šťastnější ..... každopádně povídka je pěkně napsaná, má logický sled událostí a vysvětlení jednotlivých dějů a činů ... je to perfektní uzavření příběhu.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Poviedka na vysokej úrovni, premyslená, logická. Trošku slabšie než prvý diel, najmä druhá polovica, no aj tak ma čítanie veľmi bavilo. Scény s Voldemortom boli vynikajúce :D”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“Jak miluji předchozí Krev není voda, tak mi je Mystik krajně nesympatický. Všemocného Harryho většinou zvládám ve formě přijemně naivního kluka, kterého svou neuvěřitelnou moc prostě zneužít nenapadne. Tak Mzstik přesně není ten případ. Je to prostě Snapeův syn, se vším všudy. Na druhou stranu povídka možná ne úplně chtěně dokonale rozvinula motiv paralely mezi Harrym a Voldemortem. Celkově slabší 4, kdybych měla škrtnout předchozí díl, tak čisté tři. Možnáb časem hodnocení upravím.”

Odpoutaná

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dokonale plastický obraz. :-)”

Pro vás jsem tatínek, pane Snape

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Pěkná povídka. Severusi, Severusi, nikdo ti nevysvětlil, jak důležitá je správná komunikace, viď?”

Stíny a šero

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Krátká črta o důležitém rozhodnutí. Velmi dobře napsané.”

Stíny a šero

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chtěla jsem dát za 3, ale poslední dvě slova dokonale mění celé vyznění.”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Perfektní povídka! Harry (v bezvědomí) a Hermiona jsou zavaleni v dole a nejsou sami - společnost jim dělá Voldemort, který potřebuje pomoc. Harmiona, která si, jak se zdá, půjčila zachranářský komplex od Harryho, Voldemortovi pomůže a společne uzavřou dohodu. Hned na to dojde k vypití nápoje lásky a Hermiona a Voldy podlehnou jeho vlivu. Jakmile se dostanou z dolu, Hermiona si připraví neutralizační lektvar a vypije ho, stejně tak i Voldemort, který ale omylem vymění přísadu a trošku (trošku hódně) tím pozmění účinek lektvaru, a je odhodlaný udělat cokoli, aby získal dívku svého srdce. Vážně úžasná povídka, u které jsem se po většinu času smála. Ale ten epilog, to mi dalo fakt zabrat, než jsem přes ty slzy, které jsem měla v očích, po třetím přečtení pochopila, co se doopravdy stalo. Opravdu čtení stálo za to. Silnější čtyři hvězdičky! Oh, a Nagini v kočičí podobě je neuvěřetelně roztomilá! Stejně tak Bellatrix, která se rozohodla potrestat za svou troufalost ve stylu domácího skřítka.”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Takže: Ze začátku mi samozřejmě přišlo, že mimo kanon je tam snad i ta suť v dolech, ale pak jsem se začetla. Některé situace byly komické, některé jednání (zejména Brumbálovo) bylo zcela nelogické, ale ačkoliv mi nejspíš něco uniklo (nebo autorce), neb jsem příliš nerozumněla konci (zejména co se Nagini týče, víc prozrazovat nechci, abych nekazila čtenářům příběh) tak ve mě povídka zanechala příjemný pocit. (Až na ten konec a epilog :-D). Rozhodně jsem se oklepávala při pomyšlení, že by snad Hermiona (ač není mou favoritkou) a Voldemort...No, ale vše je možné. Jo a Severuse tu samozřejmě zbožňuji, ačkoliv se párkrát zachoval jak pod Imperiem :-D”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“pekné. Pri poslednej kapitole som sa naštvala, potom ma ten koniec zmiatol (už bolo neskoro večer, vážne som si sedela na vedení) , ale hádam, že Gin poslúžila svojmu účelu. (Inak si to neviem vysvetliť - Závoj mi príde dosť konečný). Ale po druhom prečítaní mi už závity zafungovali. Kôpka takých komických scén či diálógov, že som sa skoro váľala; Potty s Weasley boli za idiotov, to je OK; Voldy kvapku nechutný (presladený) a Dumby vážne pošahaný, ale na to druhé som tiež zvyknutá; Severus tiež prisladký, ale jemu to rada odpustím ;-) Bella so Šedohrbetom nemali chybu :D ... Takže pekné :) A to keď poviem ja, čo Voldyho vážne nemusím... UPOZORNENIE: Dávajte si pozor a nečítajte kapitoly zaradom - akýmsi nedopatrením je 10. kapitola posledná, tak si zo začiatku sledujte čísla, inak vám to bude chýbať. A súhlasím s niekým, kto sa sťažoval na nutné prihlásenie - mne sa napríklad heslo po všetkých čertoch hľadať vážne nechcelo, možno to nájde autorka tu.”

Stránky: