Komentáře k povídkám autora/autorky: gleti

Stránky: 

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“suchý humor povídky mi docela sedl. Dracovi manipulace měpobavily.”

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Draco je správný Malfoy. Manipulátor, který vždy dosáhne svého. Výborná a vtipná povídka.”

Harryho tajné doučování

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snarry v kostce. Líbí se mi, jak je to stručné, a přesto pochopitelné. Ale asi to úplně není povídka pro milovníka snarry, který si chce užít vývoj toho vztahu. ;-)”

Mučivé snění

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Autenticky zamilovaná vypravčka (ty onyxové oči, OMG!), líbí se mi, že se nebojí být explicitní. :-)”

Nejhorší den manželů Pursleyových aneb jak to bylo doopravdy

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Neotřelý pohled na známý příběh”

Nezapomenutelná minulost

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“povídka se mi líbí, asi bych normálně dala jen za tři, ale protože slashe z fandomu HP ubývá dávám 4”

Nezapomenutelná minulost

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Ano bylo to blboučké, ale krásně. Po přečtení mi na tváři zůstal takový ten přiblblý úsměv a hrozně mě mrzelo, že už to nepokračuje. Škoda, že je to tak useklé, ještě na další 2-3 kapitoly tam potenciál vidím.”

Remusův pláč

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“pěkně podané Remusovy city”

Severus a internet

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“docela jsem se pobavila”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Gleti mi to poslala včera.Nehledě na to,že vím co za tím je a asi se na Arthura díváme stejně.Oni přesně takoví ňoumové jsou občas největší hovada.A je dost opomíjený.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ano, napsané je to dobře. Jinak je mi z toho smutno i zuřím zárověň.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Ano, je to humus. Slabším povahám rozhodně nedoporučuji. Mě to rozhodně šokovalo. :) A stále platí, že já jsem ráda šokovaná. // Nicméně je jedna věc, která mi tam vážně hodně vadí. Možná to byla z hlediska příběhu nutnost a taky nevím, kdy se to má odehrávat, ale Harry se tu na můj vkus chová moc infantilně - nebo přesněji naivně a dětsky. Takový, jaký je tady, se mně nejevil ani ve svých jedenácti letech, kdy vstoupil v kánonu na scénu. // Ve výsledku je tu Arthur jiný... I když u něj mi to připadá v pořádku, jako součást záměru. A Harry je jiný ... a nemůžu si pomoct, u něj mi to vadí. :( Takže o kanonických charakterech bych tentokrát nemluvila, ale mělo to své "hnusné" kouzlo. :)”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Brr, na toto len tak nezabudnem.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Souhlasím s tím, že je tu Harry příliš infantilní, ale co se mě týče, je to nástrojem pro dosažení cíle, a to se podařilo. Tudíž jsem ochotná zrovna toto odpustit, neboť se mi na té povídce 'líbí' hodně věcí.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Ano, jen pro otrlé. Šokující, provokující, zvláštní, emoce vzbuzující. Vracet se k tomu nebudu, ale trojka je málo.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak na tohle bych nikdy nepomyslela. Teď už mohu vidět pana Weasleyho i v cela jiném světle, když on má doma tolik chlapečků a tak šikovně umí kouzlo na zapomnění... Na tuhle povídku se sice nehodí obligátní "moc pěkné, někdy se k tomu s radostí vrátím", má to švih.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Harry se chová až moc dětsky, ale Artur je vystižený uvěřitelně. A to závěrečné vymazání paměti, hmm - ovšemže se kouzelník nemusí spoléhat na nějaké "bude to naše tajemství", ale navíc je to možná pro oběť milosrdnější.”

Sýrová aféra

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Není to veledílo, ale nepostrádá vtip.”

Tajná vášeň

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Tak zrovna tohle bych od Trelawneyové nečekala”

Tajná vášeň

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Občas si tak říkám, že hodnotit drabbles stejnou škálou jako dlouhé povídky je hrozně nespravedlivé. Každopádně jako drabble na dané téma tohle funguje skvěle”

Tajná vášeň

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Reakce?Neřízený výbuch smíchu..Ne, opravdu, přiznejme si to.Která z nás není vlastně Sybilou? :-D”

Tajná vášeň

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

kami:

“Uvazujem, ci by to malo na mna rovnaky ucinok, keby bol humor namiereny v inu stranu, pretoze ten prave autorke kvitujem. Kratke, ale prijemne. :)”

Tajná vášeň

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=D”

Tajná vášeň

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Stránky: