Komentáře k povídkám autora/autorky: Majka

Stránky: 

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mila pohadka:)”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..ů”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3, 5”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“me se to libilo :)”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“pomerne dobre aj keď na môj vkus je to miestami až moc pretiahnuť a niekde zasa až moc rýchli spád ...”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“moje obavy se nastesti nevyplnily - o neco lepsi nez prvni dil, bod navic za vyser s brumbalem”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pokračování za 3”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zase jednou nucený sňatek, tentokrát ve Voldemortově režii. V rámci možností je to docela originální a taky je to celkem vzrušující ... - Jako hlavní negativum u téhle autorky vidím, že se v jejích fikcích vždy vše stane strašlivě rychle. Během několika dnů, neřkuli hodin, dojde k zásadním proměnám (nejen) ve vztahu. Protii "Síle zakladatelů" mi ale "Nechtěné dědictví" připadá uvěřitelnější. A obecně mám její delší práce o něco raději než jednorázovky. V delších je čas pro nějakou pořádnou zápletku a jejich vymýšlení ji (podle mě) docela jde. :) A taky se pro rozvíjení vztahu přeci jen nějaký malý prostor najde. - S příhlédnutím k výše zmíněným problémům docela zajímavé ... :) Zejména jste-li snarry shipper nejspíš si čtení užijete. :)”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Je to čtivé a je docela zábavné sledovat, jak se autorka propisuje do čím dál lepšího stylu. (Protože začátek je spíš kostrbatý než čtivý.) Rozhodně je to povídka, která příjemně ukrátí večer po náročném dni. Při čtení není nutné zapojovat mozek, všechno je polopatické, hezky to odsejpá, na konci to skončí a ačkoliv se k tomu těžko kdy vrátím, líbilo se mi to.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Povídka se mi líbila, jen jak už bylo řečeno níže ... má neuvěřitelně uspěchaný děj - u téhle povídky by mi nevadilo, kdyby to mělo 50 - 70 kapitol pořádně rozpracovaných .... bohužel proto nemůžu dát lepší hodnocení”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“***”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Takové jaksi přeslazené. Nicméně mám HP/SS velmi ráda..”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Musím plně souhlasit s Sargo. Mohla by z toho být dobrá povídka, ale mně to prostě nudilo. Navíc to vzali hošánci všechno nějak rychle... 2-3*”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Nápad je to dobrý a mohla by to být hezká povídka, ale ten vztah se prostě vyvíjel moc rychle! *ehm, ODTUD JE TO TAK TROCHU SPOILER* Chápu sice že už na začátku povídky si nebyli odporní a měli mezi sebou něco jako přátelství, ale i tak! Dva dny spolu (ještě k tomu celkem náročné dny) a už mají sex?! To je trochu moc i na mě. *KONEC SPOILERU* Ovšem kdyby autorka napsala pokračování, trochu zpomalila ve vývoji vztahu (i když přiznejme si, že tam už není moc co zpomalovat) a popsala bitvu o hrad, tak bych jí místo horší 3 dala horší 4 :)”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Stránky: