Výběr autorů podle abecedy

SciFiNerd92

m y l o v e [•]Draco•Harry[•]

Odkaz | Autor: SciFiNerd92 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Draco a Harry spolu tráví letní prázdniny. Když se opět vrátí zpět do Bradavic jsou přátelé. Draco možná cítí i něco víc. Ovšem Ron a Hermiona nesouhlasí. Když je Harryho jméno vytaženo z Ohnivého poháru, jeho přátelé mu nevěří, jen Draco zůstane loajální. Vzhledem k tomu tráví Harry stále více času s ním a stále více se sbližují.;) Na vánočním plese tančí spolu. Hermiona Harrymu připomíná, že Draco je Smrtijed, ale nepřesvědčí ho. Přes vánoční svátky, Harry zůstane u Draca. Lucius je údajně pryč. Draco uklidňuje Harryho a když jsou v nejlepším překvapí je Lucius. Draco se postaví proti svému otci a Harry a Draco spolu žijí šťastně až do smrti! :)
Klíčová slova: Drarry, fanvideo


s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Odkaz | Autor: SciFiNerd92 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 15+ale to jsem prudérní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Harry tráví prázdniny u Dursleyových. Náhle se tam k jeho údivu zjeví Draco Malfoy. Tváří se překvapivě přátelsky (i víc). Vezme ho k sobě na Malfoy Manor, kde se ukáže, že je úpír. Tráví pak spolu zbytek prázdnin a Draco s ním dělá takové ty věci , co úpíři dělávají. Pak je konec prázdnin a oba cestují do Bradavic. Harry zažívá krizi a svěřuje se se vším svým přátelům. Draco se mu rozhodne pomstít. Krutě ho trestá ve vlaku a pak, protože má strach, že by se s ním už odmítl dál stýkat, ho přemění také na úpíra. Následuje tragický závěr, na který se podívá každý divák sám za sebe.
Klíčová slova: upíři, drarry, darkfic, fanvid, fanvideo